Заняття № ____

Дата, місце, час проведення __________________________________________________________________________________

Тема: __________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

Мета: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання: (демонстраційний, роздатковий матеріал, технічні засоби навчання) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тип заняття: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Форма заняття: __________________________________________________________________________________

ХІД ЗАНЯТТЯ

1. Вступна частина ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Основна частина (реалізація навчально-виховних завдань кожного етапу роботи) __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Основні питання, які необхідно поставити:

· ______________________________________________________________________________

· ______________________________________________________________________________

· ______________________________________________________________________________

· ______________________________________________________________________________

· ______________________________________________________________________________

3. Заключна частина ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання на наступне заняття чи завдання додому (якщо є): ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рекомендована література: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Схема-конспект гурткового заняття

Тема заняття.

Мета заняття (навчальна, розвивальна, виховна).

Завдання заняття.

Методи:

· словесні (розповідь, бесіда, пояснення, лекція, інструктаж тощо);

· наочні (демонстрація предметів, явищ, посібників тощо);

· практичні (практична робота, навчальні вправи, ігрові вправи, лабораторні досліди, екскурсія, похід тощо);

Тип заняття (засвоєння нових знань, умінь та навичок; формування практичних умінь та навичок; застосування вмінь та навичок; узагальнення; комбінований).

Форма заняття: індивідуальне, групове, фронтальне.

Обладнання: таблиці, плакати, саморобні посібники, схеми, моделі, роздатковий матеріал, Демонстраційний матеріал, діаграми, література тощо.

Хід заняття (його структура)

1. Вступна частина

· повідомлення теми та мети заняття, очікуваних результатів;

· актуалізація опорних знань;

· мотивація навчальної діяльності гуртківців.

2. Основна частина:

· висвітлення керівником матеріалу нової теми;

· оволодіння новими теоретичними знаннями, ознайомлення з термінами, способами практичних дій;

· залучення учнів до самостійного осмислення нового матеріалу, самостійна робота учнів;

· підведення гуртківців до узагальнень, висновків.

3. Заключна частина:

· обґрунтування гуртківцями можливості використання отриманих знань, умінь, навичок;

· загальний підсумок заняття із зазначенням його позитивних та негативних моментів;

· повідомлення завдань на наступне заняття;

· рекомендована література.

Титульний лист конспекту занять.

Конспекти занять

2021/2022н.р.

Заклад - районний центр дитячої та юнацької творчості Харківської районної ради харківської області

Гурток - ___________________________________________________________________

Рівень навчання - __________________________________________________________

Рік навчання - _____________________________________________________________

Керівник гуртка - __________________________________________________________

Кiлькiсть переглядiв: 2151

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.