Заняття № ____
Дата, місце, час проведення __________________________________________________________________________________
Тема: __________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Мета: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання: (демонстраційний, роздатковий матеріал, технічні засоби навчання) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тип заняття: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Форма заняття: __________________________________________________________________________________
ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Вступна частина ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Основна частина (реалізація навчально-виховних завдань кожного етапу роботи) __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Основні питання, які необхідно поставити:
· ______________________________________________________________________________
· ______________________________________________________________________________
· ______________________________________________________________________________
· ______________________________________________________________________________
· ______________________________________________________________________________
3. Заключна частина ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання на наступне заняття чи завдання додому (якщо є): ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендована література: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Схема-конспект гурткового заняття
Тема заняття.
Мета заняття (навчальна, розвивальна, виховна).
Завдання заняття.
Методи:
· словесні (розповідь, бесіда, пояснення, лекція, інструктаж тощо);
· наочні (демонстрація предметів, явищ, посібників тощо);
· практичні (практична робота, навчальні вправи, ігрові вправи, лабораторні досліди, екскурсія, похід тощо);
Тип заняття (засвоєння нових знань, умінь та навичок; формування практичних умінь та навичок; застосування вмінь та навичок; узагальнення; комбінований).
Форма заняття: індивідуальне, групове, фронтальне.
Обладнання: таблиці, плакати, саморобні посібники, схеми, моделі, роздатковий матеріал, Демонстраційний матеріал, діаграми, література тощо.
Хід заняття (його структура)
1. Вступна частина
· повідомлення теми та мети заняття, очікуваних результатів;
· актуалізація опорних знань;
· мотивація навчальної діяльності гуртківців.
2. Основна частина:
· висвітлення керівником матеріалу нової теми;
· оволодіння новими теоретичними знаннями, ознайомлення з термінами, способами практичних дій;
· залучення учнів до самостійного осмислення нового матеріалу, самостійна робота учнів;
· підведення гуртківців до узагальнень, висновків.
3. Заключна частина:
· обґрунтування гуртківцями можливості використання отриманих знань, умінь, навичок;
· загальний підсумок заняття із зазначенням його позитивних та негативних моментів;
· повідомлення завдань на наступне заняття;
· рекомендована література.
Титульний лист конспекту занять.
Конспекти занять
2021/2022н.р.
Заклад - районний центр дитячої та юнацької творчості Харківської районної ради харківської області
Гурток - ___________________________________________________________________
Рівень навчання - __________________________________________________________
Рік навчання - _____________________________________________________________
Керівник гуртка - __________________________________________________________
Коментарi