Правила поведінки здобувачів освіти у позашкільному закладі освіти

І. Загальні положення

1.1.Правила поведінки вихованців регламентуються Законами України «Про позашкільну освіту», «Про освіту», Статутом закладу, правилами внутрішнього розпорядку всіх структурних підрозділів, іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України.

1.2.Дані Правила для вихованців КЗ «Центр дитячої та юнацької творчості» Південної міської ради встановлюють норми поведінки в закладі освіти та на його території.

1.3.Ці Правила розповсюджуються на всіх вихованців КЗ «ЦДЮТ» і є обов’язковими на всій території закладу позашкільної освіти.

1.4.Відповідно до ст. 53 Закону України «Про освіту» вихованці закладу як здобувачі освіти мають право на:

-навчання впродовж життя та академічну мобільність;

-індивідуальну освітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти, закладів освіти і запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін та рівня їх складності, методів і засобів навчання;

-якісні освітні послуги;

-справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

-відзначення успіхів у своїй діяльності;

-свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково-технічної діяльності тощо;

-на доступ до інформації з усіх галузей знань;

-брати участь у різних видах гурткової діяльності: змаганнях, виставках, фестивалях, конкурсах тощо;

-брати участь у роботі органів самоврядування закладу освіти;

-захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;

-доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;

-інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення.

II.Вихованці позашкільного закладу як здобувачі освіти зобов’язані:

-всі вихованці гуртків дотримуються правил поведінки встановлених в закладах освіти на базі яких працюють гуртки;

-виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану), дотримуючись принципу академічної доброчесності та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;

-поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

-відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;

-дотримуватися правил особистої гігієни;

-дотримуватися вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку навчального закладу освіти ;

-бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;

-дотримуватися чистоти і порядку в приміщенні та на території КЗ «ЦДЮТ»;

-діяти на благо закладу освіти, сприяти підвищенню позитивного іміджу КЗ «ЦДЮТ»;

-дотримуватися правил співдружності (набувати вміння та навички ненасильницької поведінки, виховувати в собі стійке переконання неприпустимості булінгу в міжособистісних стосунках, поважати права людини, розвивати навички толерантної поведінки, дотримуватися принципів співробітництва та взаємоповаги);

-займатись самообслуговуванням, брати участь у суспільно-корисній праці з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей, нормативів та вимог гігієни.

III.Загальні правила поведінки

-приходити на заняття за 10-15 хвилин до початку занять, чистими і охайними, займати свої робочі місця, готувати все необхідне для заняття приладдя;

-не можна приносити на територію закладу позашкільної освіти з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом вибухові, вогненебезпечні речовини, спиртні напої, сигарети, наркотики;

-забороняється вживання непристойних виразів і жестів;

-не можна без дозволу педагогів (за узгодженням з батьками) йти з закладу освіти та його території під час занять;

-здобувач освіти повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших (поступатися дорогою дорослим, старші — молодшим, хлопчики — дівчаткам);

-вихованці бережуть майно закладу, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території закладу освіти;

-фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки;

-не дозволяється користуватися мобільним телефоном на заняттях гуртка, але дозволяється використовувати його як засіб навчання.

IV.Поведінка на заняттях гуртків

-під час заняття не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від справ розмовами, іграми й іншими справами, що не стосуються заняття гуртка;

-якщо здобувач освіти хоче поставити питання керівнику гуртка або відповісти на питання керівника гуртка, він піднімає руку;

-здобувач освіти має право в коректній формі відстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних суперечливих і неоднозначних питань;

-здобувач освіти має право на творчий підхід до вирішення навчальних питань та обрати вид діяльності.

V.Поведінка на перервах

Під час перерви здобувач освіти зобов’язаний:

-підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці;

-час перерви — особистий вихованця, він може його проводити на власний розсуд, проте не повинен заважати іншим, порушувати правил безпеки;

-під час перерви здобувачі освіти можуть вільно переміщатися по закладу освіти, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в цілях безпеки (горище, підвал, підсобні приміщення), забороняється бігати по сходах, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор;

-забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу;

-категорично забороняється тютюнопаління на території закладу освіти;

-категорично заборонено самовільно відчиняти вікна, сидіти на підвіконнях чи виглядати у відкриті вікна;

-здобувачі освіти не мають права під час знаходження на території закладу освіти і при проведенні масових заходів здійснювати дії, небезпечні для життя і здоров’я самого себе та оточуючих;

Ці Правила розповсюджуються на всіх вихованців і є обов’язковими для виконання на всій території закладу освіти, а також під час усіх заходів, що проводяться закладом та на території закладів, де працюють гуртки.

Кiлькiсть переглядiв: 57

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.